NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kupując w sklepie SAWAY z kim zawieram umowę sprzedaży?

Sklep internetowy działający pod adresem www.saway.pl, prowadzony jest przez:

  • SAWAY
  • ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
  • 31-519 Kraków
  • NIP: 537-238-26-96
  • REGON: 123179080

Adres do zwrotów:

  • SAWAY
  • ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
  • 31-519 Kraków

KONTAKT:

Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

  1. Na kawałku papieru narysuj prostą linię, dłuższą niż Twoja stopa.
  2. Połóż papier na płaskiej powierzchni. Stań na linii tak aby pieta, i najdłuższy palec znalazły się na niej. Jeżeli mierzysz stopę dziecka, łatwiej może być przyłożyć papier do jego stopy.
  3. Zaznacz na linii koniec najdłuższego palca i tyłu pięty.
  4. Kroki 1-3 powtórz dla drugiej stopy.
  5. Zmierz odległość między znakami. Biorąc większą z dwóch pobranych miar, użyj diagramu, by znaleźć Twoją poprawną wielkość buta.

Pamiętaj, że noga w każdym bucie musi mieć swobodę, więc zachowaj w niej trochę luzu (odległość jaką należy dodać do długość swojej stopy w danym modelu buta aby uzyskać właściwy rozmiar wkładki zazwyczaj podajemy w opisie danej aukcji)

Czy produkt można przed zakupem obejrzeć/przymierzyć?

Aby mieć możliwość zmierzenia interesującej pary, należy złożyć zamówienie poprzez naszą stronę www oraz wybrać opcję odbiór osobisty - płatność przy odbiorze. Otrzymają Państwo informację, kiedy buty będą gotowe do przymierzenia w siedzibie firmy tj: ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3, 31-519 Kraków

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.

Czy muszę dodatkowo płacić podatek za zakupione produkty?

Nie, wszystkie ceny podane w opisie są cenami brutto (zawierają podatek).

Jak wysokie są koszty przesyłki?

  1. Przesyłki krajowe.
  •            Przesyłka kurierska - 10 zł  niezależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  •            Przesyłka kurierska pobraniowa - 13 zł  niezależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  •            Paczkomaty InPost - 10 zł - zależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  1. Przesyłki zagraniczne

     Przesyłka zagraniczna realizowane Pocztą Polską - zależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
    

do 1 kg36 zł 
od  1 kg do 2 kg54 zł
od 2 kg do 2,5 kg66 zł
od 2,5 kg do 3 kg87 zł
od 3 kg do 5 kg99 zł
od 5 kg do 10 kg 150 zł

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jest taka możliwość (tylko przesyłki krajowe).

Czy buty można odebrać osobiście?

Tak, pod adresem: SAWAY, ul.Idzikowskiego 19/3, 31-519 Kraków. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-15. 

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu jesteśmy w stanie dokonać do momentu wpłaty, w takim przypadku proszę o kontakt mailowy/telefoniczny.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

  1. Płatności krajowe
    • Przelew na konto bankowe SAWAY – 
    • Rozliczenia e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz Przelewy24 W serwisie PayU i Przelewy24 można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
    • Płatność przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej IN POST) – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę (kuriera) w momencie dostarczenia przesyłki.
  2. Płatności zagraniczne
    • Przelew

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak.

Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?

DATA DOSTAWY = termin realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez kuriera.

CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier InPost/DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
  2. Przesyłki zagraniczne
    • Poczta Polska

Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła już do nadawcy. Co zrobić?

W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.

Produkt okazał się za mały/za duży. Czy mogę dokonać wymiany na inny rozmiar?

  1. Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją: dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar.

    *Produkt odsyłasz na własny koszt, my pokrywamy koszt ponownej wysyłki do Ciebie.
    *Pamiętaj o tym, aby buty były dobrze zapakowane, tak, aby w trakcie transportu nie uległy uszkodzeniu.
    *Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.

    Bezpłatne wymiany są realizowane z dostawą kurierską na terenie kraju, w przypadku przesyłki zagranicznej musisz pokryć  koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 12 314 01 00 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.

Adres do wymiany:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”

Paczka lub jej część zaginęła.

Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Produkt proszę wysłać na adres:

SAWAY

ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3

31-519 Kraków

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Saway.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole reklamacji/zwrotu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie SAWAY produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  1. Produkt proszę wysłać na adres:

SAWAY

Ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3

31-519 Kraków

wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy/formularzem zwrotu.i.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Co z ochroną danych osobowych?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy SAWAY (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.saway.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?

Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.saway.pl

Copyright © 2019 SAWAY.pl
Wykorzystywanie treści “Najczęściej zadawane pytania” w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)