Darmowa dostawa

Darmowa wysyłka kurierem dla wszystkich zamówień

14 dni na zwrot lub wymianę

Masz 14 dni na zwrot lub wymianę towaru

INFOLINIA

12 314 01 00 Masz pytanie? Zadzwoń

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kupując w sklepie SAWAY z kim zawieram umowę sprzedaży?

Sklep internetowy działający pod adresem www.saway.pl, prowadzony jest przez:

  • SAWAY
  • ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
  • 31-519 Kraków
  • NIP: 537-238-26-96
  • REGON: 123179080

Adres do zwrotów:

  • SAWAY
  • ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3
  • 31-519 Kraków

KONTAKT:

  • email: saway.pl@gmail.com
  • telefon: 12 314 01 00

Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia?

  1. Na kawałku papieru narysuj prostą linię, dłuższą niż Twoja stopa.
  2. Połóż papier na płaskiej powierzchni. Stań na linii tak aby pieta, i najdłuższy palec znalazły się na niej. Jeżeli mierzysz stopę dziecka, łatwiej może być przyłożyć papier do jego stopy.
  3. Zaznacz na linii koniec najdłuższego palca i tyłu pięty.
  4. Kroki 1-3 powtórz dla drugiej stopy.
  5. Zmierz odległość między znakami. Biorąc większą z dwóch pobranych miar, użyj diagramu, by znaleźć Twoją poprawną wielkość buta.

Pamiętaj, że noga w każdym bucie musi mieć swobodę, więc zachowaj w niej trochę luzu (odległość jaką należy dodać do długość swojej stopy w danym modelu buta aby uzyskać właściwy rozmiar wkładki zazwyczaj podajemy w opisie danej aukcji)

Czy produkt można przed zakupem obejrzeć/przymierzyć?

Tak, pod adresem:  SAWAY, ul.Idzikowskiego 19/3, 31-519 Kraków. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16


Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.

Czy muszę dodatkowo płacić podatek za zakupione produkty?

Nie, wszystkie ceny podane w opisie są cenami brutto (zawierają podatek).

Jak wysokie są koszty przesyłki?

  1. Przesyłki krajowe.
  •            Przesyłka kurierska - 0 zł  niezależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  •            Przesyłka kurierska pobraniowa - 11 zł  niezależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  •            Paczkomaty InPost - 9 zł - zależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
  1. Przesyłki zagraniczne

     Przesyłka zagraniczna realizowane Pocztą Polską - zależnie od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów.
    

do 1 kg36 zł 
od  1 kg do 2 kg52 zł
od 2 kg do 2,5 kg63 zł
od 2,5 kg do 3 kg75 zł
od 3 kg do 5 kg99 zł
od 5 kg do 10 kg 150 zł

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jest taka możliwość (tylko przesyłki krajowe).

Czy buty można odebrać osobiście?

Tak, pod adresem: SAWAY, ul.Idzikowskiego 19/3, 31-519 Kraków. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-15

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu jesteśmy w stanie dokonać do momentu wpłaty, w takim przypadku proszę o kontakt mailowy/telefoniczny.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 7 dni.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

  1. Płatności krajowe
    • Przelew na konto bankowe SAWAY – 
    • Rozliczenia e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU oraz Przelewy24 W serwisie PayU i Przelewy24 można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL 128 bitów).
    • Płatność przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej IN POST) – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę (kuriera) w momencie dostarczenia przesyłki.
  2. Płatności zagraniczne
    • Przelew

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak.

Czy mogę otrzymać fakturę Vat?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?

DATA DOSTAWY = termin realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki przez kuriera.

CZAS DOSTARCZENIA przesyłki to:

  1. Przesyłki krajowe
    • Kurier Geis – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych)
  2. Przesyłki zagraniczne
    • Poczta Polska

Nie zdążyłam/em odebrać paczki, która wróciła juz do nadawcy. Co zrobić?

W tym przypadku prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny.

Produkt okazał się za mały/za duży. Czy mogę dokonać wymiany na inny rozmiar?

W sklepie Saway.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze. Pamiętaj o tym, że zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 30 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”

Paczka lub jej część zaginęła.

Prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy lub telefoniczny.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

  1. Produkt proszę wysłać na adres:

SAWAY

ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3

31-519 Kraków

wraz z wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu”.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Saway.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole reklamacji/zwrotu.

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie SAWAY produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  1. Produkt proszę wysłać na adres:

SAWAY

Ul. Ludwika Idzikowskiego 19/3

31-519 Kraków

wraz z wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu”.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Co z ochroną danych osobowych?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy SAWAY (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.saway.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?

Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.saway.pl

Copyright © 2018 SAWAY.pl
Wykorzystywanie treści “Najczęściej zadawane pytania” w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)