W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego wymiany.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@saway.pl lub telefonicznie: 12 314 01 00 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.
Adres do wymiany:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.
* Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, paczkomatami oraz usługą "e-przesyłka'. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Adres do zwrotów:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w obuwiu skontaktuj się z nami.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 314 01 00.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Reklamacjom podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży.
Reklamacji nie podlega:
- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy)
- uszkodzenia mechaniczne obleczyn obcasów.
- uszkodzenia obcasów lakierowanych.
- wygoda użytkowania - gdyż jest to indywidualne odczucie
- naturalne zużywania się obuwia (np. zużycie fleków)
- ozdoby
- jeżeli zostały przeprowadzone naprawy poprzez osoby nieupoważnione przez producenta
*Rękojmia wyłączona jest dla przedsiębiorców.
Adres do reklamacji:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@saway.pl lub telefonicznie: 12 314 01 00 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.