Darmowa wymiana 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego wymiany.
Odsyłasz produkt na własny koszt, my pokrywamy koszt ponownej wysyłki do Ciebie.

Wymianie nie podlegają produkty wyprzedażowe przy zakupie których użyto dodatkowego kodu rabatowego oraz 
kozaki zakupione w cenie poniżej 399 zł i pozostałe obuwie zakupione w cenie poniżej 279 zł.

Takie produkty należy zwrócić i dokonać ponownego zakupu.

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją: dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar. 

  *Pamiętaj o tym, aby buty były dobrze zapakowane, tak aby w trakcie transportu nie uległy uszkodzeniu.

  *Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.

  *Bezpłatne wymiany są realizowane z dostawą kurierską na terenie kraju, w przypadku przesyłki zagranicznej musisz pokryć  koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.

  *Darmowej wymianie nie podlegają produkty wcześniej wymieniane.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 12 352 26 77 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.

Adres do wymiany:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków

Zwrot produktów

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. ZAREJESTRUJ ZWROT-  wypełnij elektroniczny formularz zwrotu/odstąpienia od umowy. Wydrukuj i załącz do paczki ze zwrotem. 

  2. Jeżeli zgłosiłeś zwrot drogą elektroniczną dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
  3. Jeżeli chcesz zgłosić zwrot drogą tradycyjną dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie FORMULARZ ZWROTU.  Jeżeli przesłałeś odstąpienie na nasz adres e-mail lub pocztowy dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
  4. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  5. Nie musisz załączać faktury do zwrotu, posiadamy ją w systemie.
  6. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  7. Na Twój adres email prześlemy informację o rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, jeżeli konsument korzysta z rzeczy w inny sposób niż konieczny do jej zbadania oraz sprawdzenia jak ona funkcjonuje w praktyce i czy nie ma wad, to odpowiada za zmniejszenie wartości tej rzeczy spowodowane takim korzystaniem. 


Adres do zwrotów:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków

* Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem i do odbioru z paczkomatu. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 352 26 77.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty dostawy według cennika Poczty Polskiej.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

    Obuwie do reklamacji należy odesłać czyste.

*Rękojmia wyłączona jest dla przedsiębiorców.

Adres do reklamacji:
SAWAY
Idzikowskiego 19/3
31-519 Kraków

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 12 352 26 77 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.